Service & Support

Generelt

Falcon produktene i Norge kommer med 2 års garanti og 5 års reklamasjon.

Garanti/reklamasjon

Hvis du har noen service spørsmål eller et problem med produktet etter at det er installert, vennligst ta kontakt med vår service partner – Service Companiet.

falcon_bilde_supportogservice

Før du bestiller service

Ha følgende informasjon klar:

  • Navn på forhandler hvor komfyren ble kjøpt, samt. kjøpsdato (gjerne legg ved kopi av kvitteringen/faktura)
  • Produktnavn og serienummeret. Serienummeret finner du på forsiden av bruksanvisning eller ved å åpne en av komfyrdørene, klistremerket sitter i nedre kant.
  • Bilder og video av teknisk problem kan gjerne legges ved.

Her bestiller du service

Fyll ut online serviceskjema, du vil da bli kontaktet av vårt servicefirma for videre fremdrift.

Service Companiet AS

Åpningstider: mandag – fredag 08.00 – 16.00
Telefon: 23 89 72 66
E-post: info@servicecompaniet.no

Reservedeler

Hvis du vil bestille nye deler til ditt Falcon produkt kjøpt i Norge, vennligst send oss mail til post@falconnorge.no med din kontaktinformasjon, navn på Falcon-modell, serienummer og beskrivelse / kode på den delen du ønsker å bestille.

Etter at garantien har gått ut

Hvis du har servicespørsmål eller et problem med Falcon produktet kjøpt i Norge og garantien ikke gjelder lenger, vennligst send oss mail til post@falconnorge.no. med din kontaktinformasjon, navn på Falcon-modell, serienummer, informasjon om når og hvor den ble kjøpt og beskrivelse av problemet.

Vi kobler deg med vår servicepartner. Serviceregning i et slikt tilfelle dekkes ikke av Falcon Norge.

Falcon Norge AS

Postadresse: PB 56, 2831 Raufoss
Besøksadresse:
Vollsveien 13H, 1366 Lysaker
Telefon: 611 00 600
E-post: post@falconnorge.no